sobota, 31 stycznia 2015

Nagroda z FEROSH- Androgenic Look+recenzja ołówków KOH-I-NOOR 1500 12 szt., 8B-2H

Hej

Muszę się Wam pochwalić- dzisiaj (idealnie w moje urodziny :D) przyszła długo wyczekiwana nagroda za zajęte przeze mnie drugie miejsce w konkursie "Androgenic Look" organizowanym przez firmę zajmującą się tematyką projektowania mody- FEROSH.

To zdjęcie mojej pracy konkursowej i screen wyników konkursu :)




Dostałam szkicownik FEROSH i zestaw ołówków KOH-I-NOOR o twardościach od 8B do 2H, także jak dla mnie idealna skala. ;)


Jeśli chodzi o bardziej szczegółową recenzję ołówków to będę mogła ją określić dopiero po narysowaniu nimi czegoś większego, czego efekty na pewno przedstawię w jednym z kolejnych postów. ;)

A tak ogólnie? Moim zdaniem ołówki dość porządnie wykonane (na opakowaniu pisze, że oprawki wykonane są z lakierowanego drewna cedrowego), choć to też na 100% okaże się dopiero po struganiu ich. W sumie zestaw zawiera 12 ołówków, jak już wspomniałam od 8B do 2H, w tym zawierają także ołówek F. Całość zapakowana w ładne metalowe pudełko.

Tak wyglądają w realu...




W środku była jeszcze mała karteczka z gwarancją jakości i ulotka reklamowa (ale czy to ważne? :P):


A tutaj moje małe próbki tego jak rysuje każdy poszczególny ołówek:


Już się przymierzam do narysowania jakiegoś portretu... albo nawet projektu..? ;)

Pozdrawiam,
Dorota

PS.
Chcecie recenzję szkicownika FEROSH? Albo nawet dwóch, bo mam dwa różne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz