wtorek, 27 stycznia 2015

Kwiaty kredkami akwarelowymi

Hej,

Dzisiaj dla odmiany wykonane przeze mnie dwa rysunki kwiatów. Jak można się domyśleć po tytule posta prace wykonane kredkami akwarelowymi. Uwielbiam je! ;) Ja posiadam te z KOH-I-NOOR'a i mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się dodać ich recenzję. :)

Ale wracając do samych kwiatków. Pierwszy rysunek to, a jakby inaczej, róża. Znalazłam jakąś starą kartkę z różą i przerysowałam, a właściwie przemalowałam. ;)

Drugi rysunek nawet nie wiem do końca jakie kwiaty przedstawia. Wpisałam w wyszukiwarkę "egzotyczne kwiaty" i te najbardziej przypadły mi do gustu, głównie ze względu na ich bardzo ciekawe płatki o kolorystykę.

Obie prace wykonane na papierze o gramaturze 160g/m2.

Zapraszam do oglądania. :)




Pozdrawiam,
Dorota

2 komentarze:

  1. Świetny post ;D już czekam na recenzję :3 a rysunki po prostu brak słów ^_^ zapraszam do mnie :D jeżeli lubisz książki zapraszam na http://jesteminnynizbylem.blogspot.com/ a jeżeli coś o różnorodnej tematyce to proszę http://thisismyhomelife.blogspot.com/

    Ps.Serio ślicznie rysujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Recenzja pojawi się już wkrótce :)

      Usuń