czwartek, 31 października 2013

Halloween, komórka i naklejki

Witajcie!

Dzisiaj halloween... *o*

Obchodzicie? Ja raczej nie, ale dzisiaj pierwszy raz w życiu zrobiłam wyjątek.. ale tylko w czasie szkoły! Nie chce mi się potem po nocy łazić po domach i straszyć ludzi, którzy i tak Ci nic nie dadzą... .__.

W szkole byłam przebrana z prostego powodu: kto był przebrany nie był pytany i był zwolniony z niezapowiedzianych kartkówek! :D

Ale do rzeczy:

Widzieliście w "Biedronce" takie mega sweetasne naklejki?

Ja takie mam! W króliki! :D

Oto one: (są MEGA! *o*! )




Służą głównie do dekoracji... dla przykładu pokażę Wam moją komórkę. Ozdobiłam ją właśnie taką naklejką i kolorowym "ciućkiem"! xD



Jak widzicie moja komórka tak jak ja nie wygląda całkiem normalnie! XD

Pozdrawiam straaasznie... :D
Dorka

7 komentarzy:

  1. Nie obchodzę Halloween. A komórka zawsze spoko. xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te naklejki i ozdobiła sobie nimi laptopa (nudziło mi się). Fajny blog, obserwuje i mam nadzieje że się odwdzięczysz.

    http://choocomilk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o obserwację :) Ja już. Czekam na rewanż ;)

    adzia-nika.blogspot.com Zapraszam i zachęcam do obserwacji :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy takie same telefony ;3
    Obserwuje czekam na rewanż .
    maksymilianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A może masz jakąś nieużywaną resztę naklejek do sprzedania?:)

    OdpowiedzUsuń