sobota, 23 lipca 2016

Futro i szal

Hej,

W dzisiejszym poście aż dwa projekty na nadchodzący sezon, czyli jesień/zima 2016/17. Oba zrobiłam już jakiś czas temu, ale dopiero teraz uznałam za słuszne je tutaj wstawić. Jeśli chodzi o technikę wykonania to tym razem tylko mazak z końcówką pędzelkową i kredki (nawet nie pamiętam już jakie).

Bazą obu stylizacji jest średnio długa, przylegająca sukienka z dzianiny. Jednak głównie chodziło mi o inne wykorzystanie długiego szalika (lub po prostu pasa materiału). I powstały jakieś takie cuda. Do tego futro (oczywiście sztuczne!) w postaci płaszcza i butów, które wyglądają niezwykle milutko!

No to zapraszam do oglądania:




Pozdrawiam,
Dorota

PS.
Jeśli macie jakieś uwagi, bądź rady dotyczące projektów piszcie w komentarzach. Jestem za to bardzo wdzięczna. :)

6 komentarzy:

  1. te projekty są
    ŚWIETNE!!!
    tak mi się podobają, że nie mam żadnych uwag!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę z futerkiem sama bym przygarnęła gdyby była w sprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne projekty :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne projekty
    wow

    pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń