wtorek, 29 października 2013

Nowe kolczyki

Hej!

Jak już widzicie po tytule posta dzisiaj pokażę Wam moje nowe kolczyki... ^^

W przeciągu dwóch dni udało mi się zdobyć dwie pary. (!)

No więc oto one:

Pierwsze z mega kolorowym rysunkiem. A co na rysunku? Dzień, noc i trzy koty. ;3



A drugie... nie wiem czy można je uznać jako "para", ale niech będzie bo kupiłam od razu  dwa. :D

Zaprezentuje tylko jeden newonowo różowy, a drugi jest czarny.

No dobra, ale jakie to kolczyki? Już mówię.. albo lepiej pokażę bo nie wiem jak to opisać! ;P



Teraz widzicie? Zawsze o takich marzyłam... *o* Nawet chciałam sobie zrobić drugą dziurkę w uchu, żeby móc mieć takiego oryginalnego kolczyka! ;>


Życzę miłego wieczoru i miłej środy! :D
Dorka

4 komentarze:

  1. Mmm świetne kolczyki ;p ! Ogółem blog bardzo ciekawy , tylko pozazdrościć :*
    Obserwujemy ? ;)
    http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe te kolczyki :D
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolczyk z łańcuszkiem ogólnie nazywa się nausznicą i generalnie raczej nosi się jeden na raz
    kupowałaś je w jakiejś sieciówce czy przez internet?

    OdpowiedzUsuń