czwartek, 23 czerwca 2016

Inspiracja: niebo

Hej,

Witam Cię drogi czytelniku po kolejnej długiej (niestety) przerwie. Ale już prawie wakacje. Mam nadzieję, że uda mi się w tym czasie trochę bardziej popracować nad blogiem, chociaż wolnego czasu nie będę miała o wiele więcej niż podczas roku szkolnego. Czekają mnie dwa wyjazdy, tygodniowe warsztaty projektowania mody (które mam zamiar zrelacjonować przynajmniej po części) i dużo szycia. Nie zamierzam się nudzić!

W tym poście tylko jeden projekt. Ale spokojnie- niebawem będzie ich więcej. Ten tutaj jest inspirowany niebem, a dokładnie momentem, w którym słońce jest już za horyzontem. A mimo, że słońca już nie ma, to niebo jest wtedy piękniejsze niż ciągu dnia- tyle kolorów, które idealnie przez siebie przechodzą! I właśnie to zainspirowało mnie to stworzenia tego projektu, którego główną atrakcją jest bluza. Ciepła, z długimi rękawami. Na jesień. I różowa lekka spódnica 3/4. I ciężkie, czarne buty. Mogą być nawet glany, chociaż nieszczególnie za nimi przepadam.
Opisując najbardziej ogólnie to wizualnie jest ciężar, ale przełamany tą lekkością spódnicy.


Jestem wdzięczna za wszelkie komentarze i uwagi!

Pozdrawiam Was i do zobaczenia wkrótce!
Dorota

3 komentarze:

  1. Też zamierzam spędzić wakacje na szyciu, bo muszę się w tym trochę podszkolić :) Świetny projekt. Lubię twój styl rysowania. Takie niebo jest piękne i właśnie inspirujące ;) Dobry pomysł z połączeniem bluzy, ciężkich butów i tej lekkiej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń