sobota, 25 października 2014

Pomarańczowo

Hej,

Ostatnio miałam możliwość nadrobić zaległości i trochę porysować. Mam chyba z 10 nowych prac, ale oczywiście nie opublikuję wszystkich naraz w jednym poście. ;o Coś musi zostać na później. ;)

Dzisiaj przedstawiam dwa projekty, oba w kolorach pomarańczowych. Ostatnio nabyłam dwa nowe promerkary, ale o tym w następnym poście. Jeden z nich jest właśnie pomarańczowy. Musiałam się trochę wyżyć. :P

Pierwszy projekt, to niby zwykły sweter, w którym udało mi się zgrabnie połączyć 3 kolory powszechnie uważane za "gryzące się", czyli czerwony, pomarańczowy i różowy. Przeważa kolor pomarańczowy, a różowy i czerwony dodają "charakteru". ;)
Gdyby tego było mało- kolejna kontrowersyjna część tego projektu to podkolanówki założone na rajstopy, a to wszystko do szpilek. Jak dla mnie- czemu nie? Kolorystycznie wszystko pasuje. Na końcu przełamanie tej całej mieszanki odrobiną zielonego zawartego w kopertówce i podkolanówkach.
Tak więc po zapoznaniu się z opisem, wygląda to tak:


Drugi projekt, może już nie taki pełen sprzeczności. Jedna całość, w jednym kolorze. W kolorze pomarańczowym. Haute couture. Aby urozmaicić stylizację- przekrzywiony naszyjnik i podoczepiane małe diamenciki. Do tego pozornie niepasujące botki. I tyle.


Pozdrawiam,
Dorota

3 komentarze:

  1. Świetne projekty! Też interesuję się modą i w pewnym stopniu też sobie coś projektuję, ale nie aż tak cudownie jak Ty! Jesteś naprawdę zdolna! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowo ;) A jeśli będziesz dużo trenować to na pewno też będziesz tak rysować, albo i lepiej! ;)

      Usuń
  2. Na żywo wygląda lepiej - moim skromnym zdaniem. Już się nie mogę doczekać wystawy i mam nadzieję, że pokażesz ją też na blogu. :*

    OdpowiedzUsuń