piątek, 19 września 2014

Zielone futerko

Hej,

Kolejny projekt. Tym razem troszkę bardziej się do niego przyłożyłam- pocieniowałam czarną kredką i trochę udoskonaliłam białym żelopisem (wreszcie udało mi się go znaleźć w sklepie i kupić!).

Kolejny raz łączę dwa style. Rockowy, odważny z lekkim, słodkim rodem ze stylu kawaii. Tą "lekką słodkość" umieściłam w postaci różowych podkolanówek w kolorowe ciasteczka oraz bransoletki z tym samym motywem. Do tego skórzana spódnica z małymi, białymi kropkami. Do tego wszystkiego kamizelka z ciemno zielonego futerka (oczywiście sztucznego!), a pod nią dobrane szpilki w tym samym kolorze.
Jednak ciekawą częścią stylizacji są włosy. Nie są one zagarnięte na bok, jak mogłoby się wydawać patrząc na rysunek. Ze strony prawej na lewą modelki, włosy z krótkich stają się coraz dłuższe, aż w końcu opadają swobodnie na ramię.

Tak więc zapraszam do oglądania:



Jak zawsze: Co waszym zdaniem powinnam poprawić w projekcie? Coś zmienić? A może powinno być tak jak jest? Czekam na Wasze komentarze! ;)

Pozdrawiam,
Dorota

3 komentarze:

  1. Niby wszystko jest ok.
    Proporcjonalnie.
    Głowa mieści się tyle razy ile powinna,
    ale tak patrząc, wydaje się trochę za mała do tułowia,
    a zwłaszcza pięknych długich nóg.

    http://sabrinka123.blogspot.com/2014/09/nudy-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest specjalny sposób do rysowania projektów, by jak najbardziej wyeksponować ubranie ^_^. Mi tam się podoba.

      Usuń
  2. Ładnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    U mnie nowy post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń