piątek, 16 maja 2014

Sukienki

Hej!

Znowu dawno się nie odzywałam. Było mało czasu, mało rysunków.

Dzisiaj przedstawię dwa projekty, oba to projekty sukienek.
Od razu mówię, że pozy modelek podpatrzyłam z czasopisma "Moda Marfy nr 2012/13". ;)
Niestety skaner, z niewiadomych powodów nie zeskanował koloru skóry i w efekcie jest biała. ._. No cóż, będziecie musieli sobie wyobrazić, że ma kolor. :P

Pierwszy projekt w całości wykonany Pro-Markerami. Do jego zrobienia zainspirował mnie półfinałowy projekt Kuby z Project Runway. Geometryczne wzory i czerń. Ja urozmaiciłam to jeszcze trochę kolorami. Do tego pasujące, szalone szpilki i kopertówka w rozmiarze maxi. Z biżuterii wybrałam tylko kolczyki. Całość podkreśla fryzura typu lata 20. I powstaje taka oto wieczorowa kreacja.


Drugi projekt wykonany już tylko cienkopisem i kredkami. Tutaj skaner też trochę zawiódł, bo kropki na sukience są w kolorze miętowym, czego niestety nie widać.
No więc całość to sukienka połączona jakby z dwóch innych- przylegającej małej czarnej (w tym przypadku miętowej ;o) i sukienki rozkloszowanym dołem. Jedno z drugim dało efekt taki, jaki widzicie na zdjęciu poniżej.
Żeby jeszcze przełamać tą monotonię jednego koloru, dodałam intensynie zółte dodatki- szpilki, pasek i toczek.
Ten projekt całkowicie bez biżuterii.


Co sądzicie o pracach? Co mogłabym poprawić?

Chętnie też pooglądam blogi, do których zostawicie mi linki w komentarzach.

Za wszystkie komentarze i obserwacje z góry dziękuję. :)

Pozdrawiam,
Dorota

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne projekty sukienek :) zwłaszcza pierwsza mi się bardzo podoba :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne projekty, ja chyba nie umiem tak rysować/malować.
    Zapraszam do mnie na bloga, też zajmuję się taka tematyką.
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się oba bardzo podobają, tylko właśnie w takich projektach to mnie denerwuje to, że głowa jest taka mała. To jest nieproporcjonalne. Te głowy powinne być tyci większe :) Chyba projektantka123 pisała o tym jak to robić (jeśli się nie mylę) ale po prostu tak mi nie pasi tak małą głowa ;P
    Ale ogólnie to projekty ciekawie wykonane. :) Bardzo ładne, super rysujesz, malujesz.

    martatheater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. :)
      Co do tej głowy, to poniekąd też tak uważam, ale taki jest wzór modelki przy projektowaniu mody. Pooglądaj sobie szkice i projekty nawet sławnych projektantów- proporcje wszędzie są właśnie takie. Oczywiście można to zmienić według uznania, ale mi się taki model podoba. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pierwszy szkic - projekt kojarzy mi się z obrazami Pieta Mondrian'a (pomysłowo się prezentuje), a tak poza tym to myślę, że całkiem nieźle wyglądają, jeśli dopiero zaczynasz;) Drugi projekt taki delikatny i zwiewny, jedynie popracowałabym dalej nad anatomią, żeby 'modelki' nie były zbyt sztywne. Rzeczywiście Marcia Wandzia wspomniała o głowach - trochę proporcje lecą.. (choć wiadomo w w projektach 'modowych' postacie niekiedy są wydłużone) ale sądzę, że jak dalej będziesz szkicować to się rozrysujesz ;) jeśli prosisz o linki także dam swój: http://rysowacibazgrolic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń