piątek, 30 maja 2014

Nowocześnie, klasycznie, plażowo

Hej!

Tym razem post pojawia się wcześniej niż za 2 miesiące, więc są postępy ;o

No więc przedstawiam 3 nowe projekty o takich tytułach jak w temacie posta. Opiszę je po kolei:

Nowocześnie
Znowu inspiracją dla mnie był program Project Runway, a szczególnie finałowa kolekcja Maćka, w której było dużo nowoczesności, świeżości, ale również zostało coś starego... Głównym motywem w moim projekcie nawiązującym do wspomnianej kolekcji jest spódnica. Obszerna, dziergana ze złotej, grubej włóczki. W realu chyba trochę gryząca, ale co tam xd A żeby nie było zbyt klasycznie wzbogaciłam to w bluzkę o nietypowym kroju, w stonowanych kolorach- bieli i tzw. łososiowym. Do tego wysokie (no dobra- bardzo wysokie) srebrne szpilki.
Wykonanie: kontury- cienkopis Stabilo, skóra- Pro-markery, reszta- kredki Progresso i cienkopisy żelowe.
W projekcie ucięło trochę fryzury, która z resztą i tak nie wyszła jakoś najlepiej xd
I tak na marginesie: proszę nie zwracajcie uwagi na tą masakryczną twarz ._. Nie wyszła, zmazałam ją, ale nie dało to zbyt dobrego efektu. Dziękuję.


Klasycznie
Ze skrajności w skrajność. Od szalonej nowoczesności do klasycznego, luźnego zestawu. Czarna bluza z lekko przezroczystymi rękawami (niestety nie widać tego na skanie :/) i kontrastujące mocno żółte krótkie spodenki z kopertówką do kompletu. Do tego wszystkiego czarne szpilki wprowadzające odrobinę elegancji. I na zakończenie czerwone kontrastujące z całością włosy.
W tym projekcie pierwszy raz próbowałam cieniować Pro-markerami i... nie wyszło powalająco, ale coś tam wyszło.
Wykonanie: kontury- cienkopis Stabilo, włosy- kredki Progresso, cała reszta- Pro-markery.


Plażowo
Ostatni, chyba najmniej udany projekt z wszystkich zaprezentowanych w tym poście. Ale i tak pokazuję xd
No więc już za niedługo lato, a jak lato to wakacje, a jak wakacje to morze i plaża. No i zrobiłam jakiś taki luźny, letni strój nadający się na plażę. No nie wiem co o tym powiedzieć. Tyle.
Wykonanie: kontury- cienkopis Stabilo, skóra- Pro-markery, cała reszta- kredki Progresso.


No to tyle na dzisiaj. Nie wiem kiedy będzie następny post, nie pytajcie.

Pozdrawiam,
Dorota

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne rysunki, ale ja nie mam warunków do rysowania i w ogóle na czym tego zrobić, bo jestem w szpitalu.
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń