piątek, 21 marca 2014

Nowe projekty

Hej!

Bardzo dawno nie pisałam. Chyba aż dwa miesiące... o.o Dlatego postaram się choć trochę to wynagrodzić nowymi rysunkami i projektami. Oto one:

1. Taka jakaś komiksowa postać. Nie wiem nawet co to miało być, ale moim zdaniem wyszło całkiem nieźle.
Przybory: Pro Markery i węgle


2. Sama nie wierzę, ale wróciłam do rysowania zwierząt... Zwykle zwierzęta mi nie wychodziły, bo wiadomo, że to straszna ilość faktur do ogarnięcia- łuski, sierść, pióra itd.
Na początek zabrałam się za węża. A dokładnie jego głowę. Bardzo prosty rysunek, z użyciem cienkopisu i kredki do pocieniowania.


3. No a na koniec coś cięższego. Nie lubię rysować futra, ale jakoś tak... z nudów zaczęłam rysować i jest. Paszcza lwa. Cieniowanie nie jest powalające, ale jestem zadowolona z uchwycenia proporcji, bo wydaje mi się, że jest prawie idealna.
Przybory: kredki Progresso, Koh-I-Noor


To tyle, więcej prac na razie nie mam... Ale zachęcam do komentowania. :) Co powinnam poprawić, co sugerujecie, bym narysowała...?

Pozdrawiam,
Dorota

6 komentarzy:

  1. Narysuj może jakiegoś piłkarza np. Xaviego :3 To może być ciekawe doświadczenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, chciałabyś narysować dla mnie Dawida Kwiatkowskiego?
    Zapraszam do mnie
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nominuję Cię do LBA:
    http://zuzxp-topmodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 miesiące braku postów chcesz mi nadrobić 3 rysunkami?! Pfff obrażasz mnie i moją koronę ;___;

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! ja też rysuję i dopiero zaczynam, lukniesz? :)
    http://esecry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki :) Też kocham rysować. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na moim blogu (martatheater.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń