piątek, 13 czerwca 2014

ProMarkery- Amethyst & Grass

Hej!

Kolejna recenzja ProMarkerów. Jakiś czas temu był dzień dziecka, co czyniło dla mnie świetną okazję do nabycia nowych ProMarkerów. ;)
Tym razem wybrałam dwa, moim zdaniem najbardziej potrzebne mi kolory, czyli fioletowy (Amethyst) i czysty zielony (Grass).
Oto jak wyglądają i jakie w rzeczywistości mają kolory:




Zacznę od koloru Amethyst. Chciałam po prostu fioletowy kolor. Wybrałam najciemniejszy jaki był, choć i tak nie jest jakiś super mocny. Szczerze mówiąc kolor bardziej jagodowy- kojarzy mi się z jagodowymi lodami ;3 Jeśli szukacie takiego koloru, to ten właśnie polecam.



Kolor Green ze wszystkich zielonych jakie przetestowałam w sklepie, był taki... najbardziej podstawowy. Czyli po prostu czysty zielony. Ani jasny, ani ciemny. Taki akurat. :)



Dla osób, które nie wiedzą co to ProMarkery- małe wyjaśnienie: ProMarkery, to specjalne markery (lub mazaki jak kto woli) dla rysowników i artystów. Sprzęt profesjonalny, ale nadaje się i dla zawodowców i dla amatorów. Te przybory wyróżniają się tym, że gdy nimi coś będziemy rysować będzie to wyglądało jak wydrukowane, gdyż ProMarkery nie zostawiają smug. Można je także nakładać warstwami oraz mieszać ze sobą. Są także bardzo wytrzymałe i starczają na długo. Mają cienką i grubą końcówkę. Idealnie nadają się do rysowania mangi lub komiksów czy jak w moim przypadków- projektowania mody (wiele przykładów ich wykorzystania w zakresie projektowania znajdziecie w moich starszych postach). Produkuje je firma Letraset. Bardzo je polecam, często nimi rysuję i jestem bardzo zadowolona. :)

To tyle. :)

Pozdrawiam,
Dorota

2 komentarze:

  1. Często widywałam te promarkery, ja stosuje głównie tusze: ekolinę, akwarele, ale chętnie i wypróbuje promarkery jak polecasz, nigdy nie byłam do nich przekonana, ale a nuż mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takich nie widziałam , ale chętnie wypróbuję :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń