środa, 20 listopada 2013

Demi Lovato

Hej!

Wreszcie mam skany najnowszych projektów! :D

Tak jak obiecałam, postaram się częściej dodawać posty. :)

Dzisiaj przedstawiam Wam mój kolejny portret- tym razem za osobę portretowaną wzięłam sobie  

Demi Lovato.

Pewnie ją znacie ;P Przeglądałam kolorowe czasopismo i natrafiłam na jej zdjęcie. Tak mi się spodobało i wydało mi się tak proste, że postanowiłam je przerysować.

Oto efekty:



Podoba Wam się? Co byście ewentualnie poprawili?

Pozdrawiam,
Dorka

5 komentarzy:

  1. ślicznie !
    Ja nie mam cierpliwości do malowania ;)
    maksymilianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BOŻEBOŻEBOŻEBOŻE piękne :)
    Jak ja bym chciała umieć tak rysować <3
    Powiedz, jak ty to robisz? :)

    ola-fashion-and-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt przypomina Demi, ale jest dobrze :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, zazdroszczę cierpliwość, choć ja poprawiłabym zęby, dwa przednie a dokładniej przerwę między nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominacja do Liebster Awards! :)

    OdpowiedzUsuń