wtorek, 19 listopada 2013

Wzorki

Witajcie!

Dawno nie pisałam. A to dla tego, że nie za bardzo był czas i nie za bardzo było o czym. :/

Ale to (mam nadzieję) się zmieni! ;)

Muszę się też Wam pochwalić, że w międzyczasie zostałam blogerką na oficjalnym blogu LL! :D

Cieszę się ogromnie! Prawdopodobnie dzisiaj dam już swojego pierwszego posta! ;>> Piszę w dziale z tutorialami. :)
Oczywiście gdy napiszę nowego posta, dam do niego link na moim blogu.

Ale przejdę do tematu.

Pewnie każdy widział i wie co to jest dziurkacz.
Dla mnie abslutnym hitem są dziurkacze, ale nie takie zwykłe, tylko takie, które wycinają małe określone wzorki. Są świetne! Możemy nimi ozdobić np. kartkę okazjonalną, opakowanie na prezent i inne rzeczy.

Oczywiście też musiałam się w przynajmniej jeden taki zaopatrzyć! 

Oto mój:
Z góry:



Z boku:



Od spodu:



A to wzorek, jaki możemy zrobić za pomocą tego cuda ;p



Taki specyficzny dziurkacz kosztuje mniej więcej niecałe 10zł. Ale warto! ;o

Pozdrawiam Was gorąco!
Dorka

2 komentarze:

  1. Widziałam je kilkakrotnie, są świetne :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. są nawet spoko mam takie gwiazdkę, księżyc, mijkołaja i serduszko

    OdpowiedzUsuń