poniedziałek, 30 września 2013

Nauszniki

Siemka! ^^

Na dworze o dziwo świeci i słońce i jest dośc przyjemnie, słońce świeci... Ale ja będą dzisiaj pisać o rzeczy która jednak przyda się raczej w chłodniejsze dni.

Otóż dzisiaj będzie o nausznikach.

Nauszniki nosi się w dni kiedy jest chłodno, lecz jeszcze nie na tyle, żeby ubierać czapkę, ale nie też na tyle, żeby nic nie ubrać. Więc zostają nauszniki. Zwykle są we wszystkich możliwych kolorach, są bardzo puchate, a co najwazniejsze- ciepłe. A do tego wyglądają bardzo dziewczęco i "sweetaśnie"! :DD

No więc sama ostatnio zaopatrzyłam się w takie cudeńko. :D

Moje są czarne, kupione w sklepie "Sin Say" i kosztowały niecałe 15zł (czy jakoś tak! xD )
Są mega puchate i na pewno będą mnie grzać! ;DD

Oto one, oraz kilka innych przykładów z grafiki google ;pp





TE czarne są moje! ^_^




Te są z idolo.pl


 
Źródło: www.galopuje.pl
 

To tyle nadzisiaj. Myślę, że Wam też zrobiło się już cieplej! ;PP

A na koniec jeszcze kotek xdd



Taki se średnio twórczy- rysowany pastelami. Ale muszę przyznać, że do pasteli nie mam zbytniego talentu...
xDD

Do zobaczenia,
Dorka

1 komentarz: