poniedziałek, 23 grudnia 2013

Średniowiecze, renesans, awangarda...

Hej!

Może po temacie posta domyśliliście się już, że chodzi o kolejny projekt.

Tym razem kompletnie zaszalałam (zresztą jak zwykle xD) i połączyłam kilka odrębnych stylów z różnych epok. Jak w tytule, jest to: średniowiecze (fryzury i na druk na koszulce), renesans (spodnie, buty, nadruk na koszulce) oraz współczesną awangardę (podarta koszulka, szpilki z kolacami, szorty). To totalny miks tymbardziej, że np. koszulka modelki z lewej strony zawiera te wszystkie części. ;P

No to zapraszam do obejrzenia:


A jutro już wigilia, a później święta. Z tej okazji chcę Wam życzyć...

Spokojnych, radosnych świąt Bożego Narodzenia. :)

I jeszcze świąteczny projekcik ;P 


Pozdrawiam, 
Dorota

6 komentarzy:

  1. Piękne ♥
    Wesołych Świąt zyczę :)
    kolorowyszaldodatkow.blogspot.com <----światecznie zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikne! śliczne!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ♥ Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, też chciałabym mieć taki talent! Ten świąteczny projekt jest po prostu MEGA!

    modo-maniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog zaraz obserwuje :D
    i zapraszam tez jesli ci sie spodoba
    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne rysunki ;) naprawdę bardzo ciekawie piszesz, aż miło się czyta ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    a tak przy okazji mam do ciebie prośbę: czy mogłabyś zaobserwować mój blog? ;) byłoby mi bardzo miło, to dla mnie bardzo ważne ;)
    Pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń