niedziela, 29 grudnia 2013

Fryzury

Hej!

Kolejny raz wychodzę do Was z projektami fryzur. ;)

Dwa z nich już mieliście okazję widzieć, ale teraz powtórze bo wreszcie się wszystkie zeskanowały! ;o

No więc chciałam zaprojektować takie niecodzienne fryzury, których raczej nie zobaczymy na ulicy. ;)
Manekiny na których prezentuje fryzury wymyśliłam sama, więc nie są raczej jakieś tam profesjonalne, ale przynajmniej coś jest xD Nie rysowałam całej modelki, bo po co rysować nogi czy ręce, jak to nie potrzebne.

Najpierw wymyśliłam coś dla włosów kręconych i falowanych- czyli takich jak moje, chociarz na rysunku "lekko" je wydłużyłam ;P

Oto te propozycje: /twarz na pierwszej modelce nie wyszła!/


A teraz włosy proste (znowu dość długie). Tutaj każda fryzura jest natapirowana. Pierwsza- flaga Wielkiej Brytanii (fryzura pokazana od tyłu), druga- jakieś tam kolorki, z jednego boku krótkie włosy, trzecia- dwa natapirowane pasma włosów po bokach, reszta związana w koński ogon.

A to efekty:


Mam nadzieję, że może trochę Was zainspirowałam, albo że przynajmniej Wam się projekty spodobały. ;>

Pozdrawiam, 
Dorota
 
P. S.
Prawdopodobnie do nowego roku, nie będę miała nowych postów, więc już teraz życzę Wam na nowy rok:

Gdy Nowy Rok Staremu cyfrę zmienia, 
wszyscy wszystkim ślą życzenia, 
a ja przy tej pięknej sposobności, 
życzę Ci dużo szczęścia i radości!

7 komentarzy:

  1. Śliczne projekty! ;) Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne projekty , obserwuje, rewanż?
    http://patt-placee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie rysujesz też bym tak chciała ;) i zapraszam do mnie http://foreveeryououng.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie rysujesz :))
    obserwuję i liczę na rew :))
    padryg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekty mega *.* Ślicznie rysujesz :))
    Może obserwujemy ? ;) Jeżeli się zgadzasz to napisz na moim blog że już zaobserwowałaś i zaobserwuję Twój. :))
    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń