czwartek, 18 lipca 2013

Liebster Blog Award

Witajcie ponownie!

Ten post jest całkowicie poświęcony L. B. A., czyli Liebster Blog Award.

Co to jest? Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Ja zostałam nominowana aż przez dwa inne blogi!

Bardzo dziękuję!

Na razie mam pytania tylko od pierwszego bloga. A oto odpowiedzi na nie. :)

ODPOWIEDZI:
1. Mam na imię Dorota, mam 13 lat.
2. Prowadzę bloga, bo chcę się dzielic moim hobby z innymi ludźmi. Bloga prowadzę od kwietnia.
3. Jak widać po blogu, moim hobby jest rysowanie, projektowanie i moda.
4. Mam dużo ulubionych piosenek. Oto moje TOP 3: 
-Mecano "Hijo de la luna"
-Rihanna "Stay"
- Ellie Goulding "Anything could happen"
5. Moją ulubioną książką jest "Oro", a także seria "Wilken".
6. Moją idolką jest Nicki Minaj, a także Monika Brodka. A jeśli chodzi o projektowanie to oczywiście Coco Chanel! ^^
7. Miom marzeniem jest zostać sławną projektantką mody i wyjechać gdzieś do Paryża, Mediolanu na pokazy. Także jednym z moich marzeń jest to, żebym zawsze miała przy sobie ludzi, którzy mnie zrozumieją, pomogą w każdej sytuacji- na których mogę liczyć. :)
8. Na Twoim blogu, Andziu, najbardziej chyba podobają mi się Twoje prace. I masz bardzo oryginalne tło. ;) Bardzo mi się podoba.
9. Nawiązując do poprzedniej odpowiedzi, chciałabym, żebyś dodawała więcej swoich prac. :)
10. Mój styl jest luźny, sportowy- po prostu zazwyczaj chodzę tak, żeby było mi wygodnie, ale lubię od czasu do czasu mieć coś oryginalnego na sobie.
11. Moje plany to przyszłość to skończyć studia design'u, wzornictwa, czy coś w tym stylu. Chciałabym, żeby mój zawód był choć trochę związany ze sztuką.

Mam nadzieję, że udzieliłam wyczerpujących odpowiedzi! ;)

Lista blogów, które ja nominuje, ukaże się za niedługo! 

Miełego wieczoru,
Dorka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz