sobota, 1 czerwca 2013

O wszystkim i o dniu dziecka :3

Hejka!

Dzisiaj już emocje mi trochę zeszły po wczorajszym dniu... Ale po kolei:

Byłam wczoraj u mej zacnej koleżanki Andzi i miałyśmy taki trochę "Design Party". Ona także zrobiła o tym posta. (adres jej bloga <jest super>: moja-pasja-rysunki-by-andzia.blogspot.com) Razem projektowałyśmy i rysowałyśmy prace na konkurs, grałyśmy na kompie oraz plotkowałyśmy o znajomych :P No wiadomo jak to jest! ;D

A potem wróciłam już troszkę późno, a jeszcze musiałam zrobic całą recenzje szkicowników Lilla Lou... Ale się jakoś udało... Uff...

A dzisiaj Dzień Dziecka. Nawet nie był taki zły, tylko pogoda trochę nie dopisywała... :/ Ale wracając muszę coś wspomnieć o prezentach, które dzisiaj dostałam... :P Więc w sumie z takich większych prezentów to dostałam bluzkę koronkową oraz piłkę do siatkówki. Całkiem nieźle! :D

Dzisiaj już nie będę nic robic... xD Nie chce mi się... Ale jutro trzeba zrobic pocztówkę na j. angielski do szkoły... Ech... więc raczej jutro nic nie napisze...

Miłego wieczoru,
Dorka :)

Bardzo podobną piłkę dzisiaj dostałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz