piątek, 31 maja 2013

Ll.- recenzja cz. 4

I ostatni szkicownik: "Mini Make- Up"

Moja ogólna ocena: także 9/10... :3 z tego samego powodu co w szkicowniku "Hip- hop" i "Dolls".

Ale jak na szkicownik do makijażu to ma bardzo dużo różnych póz i moim zdaniem to jest baaardzo duża zaleta tego szkicownika! ;D Jest także super jak wszystkie inne! :3 Bardzo mi się podoba! Nic więcej dodać nic ująć!

A teraz fotki :3 Okładka oraz moje prace... :3






Bardzo dziękuję firmie Lilla Lou i całemu zespołowi za to, ze mogłam wziąść udział we wspaniałej akcji testowania szkicowników "Lilla Lou". Dziękuję i mam nadzieję, że recenzja się spodobała. :)





Lilla lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou
http://www.lillalou.pl/sklep/


Życzę miłego wieczoru Wam, moi czytelnicy i całemu zespołowi Lilla Lou! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz