sobota, 22 czerwca 2013

Już jutro... dzień ojca!

Witajcie!

Jak Wam leci? Dzisiaj u nas już mniej tych strasznych upałów! Troszkę chłodniej, a przez chwilkę nawet padało, ale teraz znów jest słońce... ^^

Jak zapewne wiecie,że jutro jest dzień ojca. Ja już mam przygotowany prezent, ale jeśli Wy jeszcze nie, to mam parę propozycji prezentów oraz życzeń.

Dzisiaj króciutki "pościk". Jutro albo pojutrze dodam nowy wraz z moimi projektami! :3

Jeśli chcecie zobaczyć je już teraz wejdźcie na stronę TOP Model. Od razu macie wyświetlone moje portfolio. :)

Miłego dzionka,
Dorka

Życzenia:

Tato, tato, coś ci dam,
jedno serce, które mam,
a w tym sercu róży kwiat,
tato żyj nam ze sto lat.


 Dziś dzień ojca Drogi Tato.
Co Ty dzisiaj powiesz na to?
Ślę Ci szczere me życzenia.
Czy w twym życiu to coś zmienia?
Mam nadzieję, że się cieszysz!
I że dzisiaj się nie spieszysz.
Bo to święto jest dla Ciebie.
Byś urządził je dla siebie.




W dniu Twojego święta,
Twoja Córka o Tobie pamięta.
Oczywiście składam życzenia,
szczęścia, zdrowia i zadowolenia!


Drogi tatusiu - najlepszy na świecie,
który mnie kochasz w zimie i w lecie,
jesienią, wiosną w niezmiennej trosce
w szczęśliwym domu - jak w raju rosnę.
Za Twoją dobroć dzisiaj dziękuję,
zdrowia, łask Bożych szczęścia winszuję.
Bezpiecznej szosy, spełnienia marzeń,
pięknych urlopów i zawsze razem!


Propozycje prezentów:

Koszulka:

Pomysłowy i praktyczny magnes ;p :

Poduszeczke! ^^ :


I oczywiście tradycyjna laurka (lub troszkę fantazyjna):


2 komentarze:

  1. świetne rzeczy!!! Ale ja mam już prezent dla taty... Nie, nie napisze o tym, bo ty o tym piszesz.... Nie chcę kopiować pomysłów, wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - świetne rzeczy!!! ^^
    Ja już mam kupiony prezent, ale propozycje są super. Może za rok skorzystam. : ).

    Zapraszam swiat-w-kolorach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń