niedziela, 23 czerwca 2013

Dzień ojca

Hejka! :D

Dzisiaj jak pisze w temacie dzień ojca. :) Ja złożyłam życzenia z samego rana i  dałam swojemu laurkę, magnesy (podobne do tych których wczoraj dodałam zdjęcie w poście) oraz t-shirt z Reserved. :) Bardzo się ucieszył. ^^ I zabrał mnie do Mc Donald'a. ;D Hmmm... Trochę dużo tych emotek tutaj dodaje... no cóż. Tak się jakoś rozpisałam. Dzisiaj nawet Google zmieniły logo na ten dzień! ;D
Ale do rzeczy:

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH OJCÓW Z OKAZJI ICH ŚWIĘTA!!! :D

No! :D Mam nadzieję, że nie zapomnieliście...!

A wy, co daliście swoim tatom? ?.? Czekam na odpowiedzi pod postem! ;D

Miłego wieczoru,
Dorka


1 komentarz:

  1. Jak zdecydowałam się na kubek ze smakową kawą.

    Zapraszam swiat-w-kolorach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń