poniedziałek, 10 czerwca 2013

:)

Witajcie! :)

Ech... Chyba tydzień nie pisałam nic na blogu, ale po prostu nie miałam czasu! Serio! Tyle zajęć! A w czwartek jadę najpierw na konkurs czytelniczy o baśniach, legendach i podaniach, a zaraz potem do lekarza... ale nwm czy na pewno pojadę właśnie w związku z tym lekarzem... zostało tyle dni, ale kto wtedy za mnie pójdzie? Trzeba dość dużo przeczytać... No trudno, zobaczymy.

A teraz coś wreszcie o modzie i projektowaniu. 
Wreszcie będę wysyłać pracę na konkurs ze strony top-modelki.com -konkurs taneczy. To się nawet dobrze składa. bo dużo się w tym wprawiałam, gdy niedawno testowałam szkicownik Lilla Lou Hip-hop! ;D Więc zrobiłam strój do hip-hop'u. Zobaczycie ją na stronie tm (top-model), ale dopiero po dacie zakończenia zbierania prac. B) Nie chcę, żeby ktoś zgapiał.

To na razie tyle, ale dodam też posta o koronkach... :)

Żegnam Was, Dorka :)

P. S.
Jeszcze na koniec- w testowaniu Lilla Lou trafiłam do 10 najlepszych recenzji!! :DD Mam 4 miejsce!
Dziękuję LILLA LOU!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz