niedziela, 28 kwietnia 2013

Wyświetlenia, Lilla Lou i buty

Hejka! ^^

Jak Wam mija weekend? Dzisiaj niedziela, czyli jutro znowu do szkoły... :( Ale da się przeżyć! ;D

Wczoraj nie mogłam wejść, ale dzisiaj wchodze i patrze- a tu 252 wyświetlenia! O.O Dziękuję Wam!!! :D

Ale muszę się Wam pochwalić... Zostałam (chyba już na 100%) TESTERKĄ LILLA LOU! :D Ale super! :D Moja koleżanka Andzia (pozdrowienia dla niej!) już została testerką w poprzedniej edycji, i namówiła także mnie! I bardzo jej za to dziękuje, i za poinformowanie mnie o wszystkim! Bez niej nie zpstałabym testerką! Strasznie się cieszę! *u*

A teraz przechodzę do głównego tematu posta.
Dzisiaj o butach! <.<  Otóż gdy słyszymy słowo "buty", kojaży nam się z trampkami, adidasami, balerinami, sandałami itd. Ale nie wszystkie buty są takie same! Istenieją bardzo oryginalne sztuki! Czy to szpilki, czy obuwie sportowe, może na prawdę bardzo oryginalne i niepowtarzalne!

A oto kilka przykładów takich niecodziennych butów!

Pozdrawiam, Dorka! :D


1 komentarz: