wtorek, 30 kwietnia 2013

Waveboard

Hejka, hejka! ^^

Witam was w tym krótkim tygodniu! Dwa dni do szkoły i pięć dni wolnego! :3 Marzenie! ;D Tak szybko to minęło... ^^ Można się teraz wyspać i wgl... Ach... <3

Dzisiaj po szkole na naszym kochanym placu moje "psiapsióły" i ja uczyłyśmy się jeździć na tzw. waveboard. Przyniosły go (albo je, bo były dwie sztuki) nasze koleżanki bloźniaczki. Waveboard to taka deska, tylko że z dwoma kółkami. Jak nam tłumaczyły, żeby na tym jeździć trzeba "falować". Na koniec mi jakoś jeszcze szło, ale cały czas wjeżdżałam w krawężnik! xD Całkiem fajny wynalazek, ta deska z dwoma kółkami, tylko trzeba się dobrze na tym nauczyć jeździć, bo można zaliczyć niezłą glebę! ;D

Tak też dzisiaj trochę mniej o modzie, a więcej o sporcie! ;D No więc macie tutaj kilka zdjęć waveboard'ów.
Może Wam się jakiś spodoba i zaczniecie jeździc?

Życze miłej majówki :)
Pozdrawiam, Dorka


3 komentarze:

  1. jakby co to nie jest waveboard tylko ripstick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazywa się to różnie , deska na 2 kółkach , waveboard i ripstick. ;)

      Usuń
  2. podoba mi się 5 deska od góry , gdzie ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń