piątek, 18 października 2013

Martina Stoessel- portret

Witajcie!

Wreszcie mogę znowu do Was napisać!

A ten post będzie należał do gatunku "tych lepszych" postów! ;>

Otóż tym razem kolejny portret! :D

Tym razem sportretowałam Martinę Stoessel. Niektórzy ją znają, niektórzy mniej, więc powiem, że to ta dziewczyna, która gra rolę Violetty w serialu. Ogólnie nie oglądam go, ale aktorka przypadła mi do gustu- a w szczególności jej zdjęcia na instagramie, więc pomyślałam, że muszę ją sportretować! ;>

No więc nie zanudzam.

Pod tym linkiem oryginalne zdjęcie. KLIK

A oto moja praca, lub raczej interpretacja tego portretu:






Nakliknijcie to się powiększy i będzie widać portret dokładniej! ;)

Na koniec jeszcze dodam, że praca wykonana jest główknie ołówkiem 8B.


To tyle na dzisiaj,
pozdrawiam gorąco w te zimne dni,
Dorka

2 komentarze:

  1. Wow! Ślicznie to narysowałaś : )

    Zapraszam http://my-maagic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! choć gdy zobaczyłam oryginał to nos jest z mało wysunięty do przody ale i tak uważam, że piękne ;)

    OdpowiedzUsuń