środa, 9 października 2013

Memy

Hej!

Pewnie wszyscy znają popularne internetowe memy. I ostatnio tak mi się spodobały, że postanowiłam je narysować! :D

Najpierw naszkicowałam je ołówkiem w szkicowniku, ale później narysowałam je pro markerami i cienkopisami w bloku technicznym- dzięki temu jest lepsza jakość! ;)

Efekt nie jest nagorszy! ;)

Oto dwa zdjęcia mojej pracy ;p /nie zwracajcie uwagi na tą czarną plamę w dolnym rogu!/

 To kilka znanych internetowych postaci... Nie wiem jak Wam, ale mi się strasznie podoba Derp! XD


Narysujcie sobie też takie mamy! To świetne zabicie czasu, a gdy juz skończycie i dzieło wyjdzie, jest niebywała satysfakcja! :D ;D

Pozdrawiam,
Dorka

3 komentarze:

  1. Ładnie :)
    Nowy blog - http://my-maagic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odgapiara, Odgapiara, Odgapiara, Odgapiara, Odgapiara -_____- mój pomysł xd Hejtuje Cię ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łosz ty! xdd Ale nie opublikowałaś tego na blogu! ^.^ A poza tym moje są inne niz Twoje! :D

      Usuń