czwartek, 20 czerwca 2013

O wszystkim!

Hejka! ^^

"Uff... Jak gorąco!"- jak pisał Julian Tuwim w wierszu "Lokomotywa"! ;D I rzeczywiście! Dzisiaj to była siekiera! x( Słońce, a temperatura wahała się w granicach 36 stopni! Ma- sakra! x(

Ale muszę w tym jednym poście nadrobić aż dwa, bo minęły dwa bardzo ciekawe dni! :)

W środę trochę zabiegany dzień i także duży upał. Najpierw szkoła i "Dzień Sportu" w naszej szkole. Ma-sakra! xD Nie za bardzo lubię ten dzień... trzeba (jak sama nazwa wskazuje) uprawiać w jakiś sport. Dzień ten miał się odbyć już 3 czerwca, ale padało. No a teraz była piękna pogoda! A klasy szóste właśnie miały szczęście bo graliśmy w godzinach 8:00- 9:50. Więc nie było jeszcze tak bardzo gorąco! ;) Dziewczyny na sali gimnastycznej grały w palanta*, a chłopacy w piłkę nożną. Potem wszyscy sobie poszli do domu i z całej naszej klasy zostały... 4 osoby.. .__.  I były już dalej "lightowe" lekcje!
Potem szłam na egzamin półroczny- ustny z dodatkowego j. angielskiego. Zdałam na 4. Uff...
A potem jeszcze poszłam z mamą na zakupy do centrum handlowego kupić prezent dla mojej koleżanki (bo dzisiaj byłam u niej na urodzinach) a przy okazji dla mnie też kilka rzeczy! ;) Czyli sandały, spódniczkę oraz koszulkę. ( w najbliższym czasie dodam zdjęcia tych rzeczy)

A dzisiaj byłam na wspomnianych urodzinach u mojej koleżanki Natalii (jej blog: http://swiat-w-kolorach.blogspot.com/) na ... kręgielni. O.O Pierwszy raz w życiu grałam w kręgle. O_o Ale było super! ;D Było nas piątka i grałyśmy w sumie takie dwa "mecze". W pierwszym miałam drugie miejsce, a w drugim... pierwsze! :3

Przyszłam teraz baaardzo zmęczona i kręgielnią i upałami. I szybko jeszcze weszłam na kompa, żeby do Was napisać.

A poza tym mam wesołą wieść!
Otóż: Mam już ponad 1000 wyświetleń na moim blogu!!! :DD
DZIEKUJĘ!

Miłego dnia,
Dorka





*PALANT- gra zespołowa. Dokładniej przeczytacie o niej klikając w poniższe linki.
Blog Andzi
Wikipedia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz