niedziela, 5 maja 2013

Weekend majowy & zakupy

Witam Was kochani! ^^

Weekend majowy dobiegł ku końcowi... :( Strasznie mnie smuci to, że było tyle dni wolnego, a taka brzydka pogoda za oknem... :/  Nie pisałam do Was, bo takie lenistwo mnie dopadło, że mi się już nie chciało! xD

Dzisiaj niedziela, czyli trzeba zrobić wszystkie prace domowe do szkoły! xD W sumie dzisiaj robie kilka rysunków, pisze wiersz, robię jeszcze matmę i angielski i jeszcze uczę się do sprawdzianu z historii- masakra! x( Bardzo nie lubię historii... -masakra!

Ale zmieniam temat, bo przecież jeszcze nie szkoła, tylko (fakt, że ostatni dzień, ale co tam!) weekend. Ale w sumie nie było tak źle. Bo skoro taka brzydka pogoda, to nie ma nic do roboty, a jak nie ma nic do roboty, to idzie się do sklepów na zakupy! xD  Dużo różnych ciuchów kupiłam przez ten weekend! ;D
A mianowicie: 3 koszulki (typu t- shirt), szorty, strój kąpielowy, naszyjnik i kilka takich małych drobiazgów.
To tyle na dzisiaj.

A oto zdjęci tych rzeczy, które kupiłam :3 Niestety udało mi się znaleźć tylko 3 zdjęcia... :(

Pozdrawiam Was, Dorka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz