piątek, 31 maja 2013

Lilla Lou- recenzja cz. 2

Witajcie! :D

Dzisiaj część druga mojej recenzjii szkicowników firmy Lilla Lou. Mam nadzieję że się spodoba. :)
W kolejnych postach będę opisywać kolejne szkicowniki jakied dostałam. Jest dokładna recenzja, wraz ze zdjęciami i moimi pracami. :)

Pierwszym szkicownikiem jaki opiszę będzie szkicownik "Mini Hip- Hop".

 Moja ogólna ocena tego szkicownika to 9/10 pkt. Musiałam odjąć ten 1 punkt za jedną małą, ale jak dla mnie ważną rzecz: otóż denerwuje mnie czasami, że modelki (postacie) mają już gotowy zarys włosów. Więc w tym polu jest trochę małe ograniczenie. :/ Trzeba narysować takie włosy, jakie są już naszkicowane. Można oczywiście narysować całkiem inne, no ale zawsze będzie z tył widać ten poprzedni zarys.

No ale są jeszcze oczywiście plusy tego szkicownika! Są nimi między innymi: Duży zakres póz i postaci, jest wybór- jedna postać na kartce lub dwie, są zarysy całych postaci, ale także postacie narysowane od pasa w góre, więc można skupić się na makijażu. Kartki są ozdobione na marginesach ozdobnymi grafiti (czy czymś w tym rodzaju), dzięki czemu się jednak trochę przyjemniej rysuje! :)

Ten szkicownik na prawdę polecam do kupienia, gdyż jest w nim szerokie pole do popisu! :D

A teraz trochę zdjęć...

 Lilla lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou
http://www.lillalou.pl/sklep/


C. D. N.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz