środa, 15 maja 2013

Lilla lou cz. 2

Witajcie moi Drodzy!

JEEEESSSTTTT!!! Wreszcie! Moja radość jest nieopisana! Wreszcie dzisiaj pojechałam na pocztę i odebrałam SZKICOWNIKI LILLA LOU do testowania! Jestem przeszczęśliwa! :DD
Teraz tylko czekajcie na recenzję! ;D Za niedługo ją zrobię!

Ale penie jesteście ciekawi jakie to szkicowniki dostałam? Otóż są to szkicowniki: "Mini Hip-Hop", "Mini Make-up" oraz "Dolls". Są super. Chyba najbardziej podoba mi się szkicownik "Dolls"... :3 Lubię takie sweetaśne projekty, chociarz jak na mój wiek to już trochę "siara", ale co tam! :P To w nim już dzisiaj chyba zrobię pierwszy projekt... Fakt, że nie mam dzisiaj zbyt dużo czasu, ale te pół godzinki się znajdzie... :P

Więc pozdrawiam Was już gorąco i żegnam- idę rysować! :D
Wasza Dorka! :3

A oto szkicowniki które dostałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz